Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Då är det dags för jobb igen

Av Åsa Norberg - 14 september 2009 18:35

Jaha, då är ledighetn slut för denna gången och det innebär att man börjar jobba i kväll igen... Men jag har en hel del att se fram mot, som kommer att hända nästa vecka:)

Jag går av mitt nattpass på fredag och då kommer Tias hit igen... På lördag ska jag iväg med vår Engla och göra MH(Mentalbeskrivning) test. Ska bli jätte spännande och se hur det kommer att gå för henne. Det som känns skönt är att man kommer att ha Carola med vid sidan:) För utan henne hade jag nog varit ett närvrak, asg...

Jag har aldrig varit med på ett MH så det kommer att bli lika lärorikt för mig som för lilla Engla, skratt. Vi ska samlas 07.30 och vi beräknar att vi kommer att vara borta HELA dagen, så snacka om att Engla kommer att sova gott när hon kommer hem, hm. Det tar ca 50minuter per hund och vi är 9st, hihihi. Så det kommer att bli en lång men upplevelsefull dag:)

Sedan på söndagen ska vi iväg med både Engla och Max:) då ska vi på prova på spårning, det blir också en heldag. Det är jag och Kevin som ska iväg då, får se om det blir att vi kanske åker allihopa, det kan ju bli en riktigt trevlig familje dag, skratt. Ska bli intressant och se hur Engla och Max kommer att fungera på spårningen, går allt som vi hoppas på, så kommer vi nog att börja spåra med någon av dom... Just nu så känns det som om dom bägge skulle behöva komma igång med både det ena och det andra, skratt, dom är just nu ganska rastlösa, hm.

Annars tror jag att det kommer att bli en ganska lugn och fridfull helg, asg...

Nej, nu ska jag in och ta mitt dagliga oljebad innan det bär iväg till jobbet:) men tills nästa gång så ta hand om och var rädda om varandra...

Bamsekramar till er alla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Norberg - 13 februari 2011 19:04

Jag har inte varit inne på min blogg på evigheter... hm, man kan ju undra varför, har helt enkelt glömt bort den, skrattar gott. Vi är snart inne i mitten av februari och det har gått 1½månade på 2011, suck, tiden bara springer i från oss. Mycket har...

Av Åsa Norberg - 4 april 2010 19:44

Då har snart helgen passerat... Haft lite kvalitets tid med Niclas, då han varit hemma 2 dagar extra faktiskt varit ganska trevligt, annars har vi ju bara helger lediga tillsammans:) Det har varit en ganska lugn helg, Jessica och Kim tillsammans...

Av Åsa Norberg - 2 april 2010 12:37

Fick sovmorgon idag, då Niclas gick upp och fixade och donade med både det ena och det andra:) Han kan när han lägger den sidan till, skratt. Det har för övrigt varit lugnt, förutom Julias små hormon spratt, hm. Bara att tänka positivt, det går ju fa...

Av Åsa Norberg - 1 april 2010 08:55

Halva påsken har gått och jag får säga att det har varit ett helt underbart och lugnt påsklov:) Peter och Tias har varit här sedan i tisdags och det har varit lugnt och harmoniskt... En liten händelse mellan Julia och Tias i går men det löste vi till...

Av Åsa Norberg - 30 mars 2010 13:02

Jaha... klockan är snart 13.05, vilket innebär att halvar dagen snart har gått, hm. Tiden bara springer iväg, känns inte som om jag ska hinna med allt som jag hade planerat idag men vad då, det finns en dag i morgon också:) då får vi ta rästen då.Tvä...

Ovido - Quiz & Flashcards