Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Åsa Norberg - 13 februari 2011 19:04

Jag har inte varit inne på min blogg på evigheter... hm, man kan ju undra varför, har helt enkelt glömt bort den, skrattar gott. Vi är snart inne i mitten av februari och det har gått 1½månade på 2011, suck, tiden bara springer i från oss. Mycket har hänt och mycket fortsätter att hända... Det var mycket turbulens i familjen under en tid men allt har nu lagt sig och saker och ting är på rätta väg igen:D...

Vad som pågår här just nu, ja... Kevin går på konfirmation och ska konfirmera sig i Juni månad, kan inte riktigt fatta det, han blir 15år i sommar!!! och att han ska konfirmera sig... Är såååå stolt över honom på alla sett och vis:D Han och Louise har snart varit ett par i 1år och 2månader, känns som om det var igår han träffade denna goa tjej... Hon gör honom sååå lycklig och hela han skiner som en solstråle... Men det är inte konstigt, hon är ju bara sååå genom go, denna tjej:).

Julia närmar sig sin 9-årsdag, suck... Hon fyller 9-år den 15april, då är det dags för kalas, denna gången ska hon ha det på Big Bowl, sååå gött det ska bli, slippa ha allt här hemma, slippa fixa och dona med godispåsar osv... nej, denna gången tar vi den lätta vägen ut, skratt... Det viktigaste är ju dock att hennes dag blir tills vad hon vill:D

För min egen del är jag på väg att göra en massa förändringar:D... för det första har jag from den 31/1 börjat på Cambridge för att gå ner alla min överflödiga kilo:D:D... Och i morgon den 14/2-2011... så startar jag och min väninna Therese med våran träning på Friskis & svettis:D:D... då är det träning 3gånger i veckan, ska bli sååå gött<3<3<3... Så till sommaren räknar jag vara färdig med min vikt nedgång och vara i full gång med min träning, både när det gäller yoga, spinning och styrketräning mm... På fredag ska jag och Therese på våran andra floating, bara sååå gött är det... det kommer vi att göra en gång i veckan i 3månader, sedan får vi se vad det blir av det hela:D:D... Så en hel omvändning av mitt liv är det jag själv håller på med:D och BRA kommer det att bli...

Niclas kämpar på med sina besvär med sin nacke men ska vara iväg på måndag 17.30 hos en kiropraktiker och där ska han gå en gång i veckan för bahandling och vi hoppas nu att han ska kunna få bukt med dessa besvären:D:D Tror det kommer bli skit bra i långa loppet... Det är nog det enda JUST nu som är hans förändringar, detta pga att det är hans prioritering i livet just nu...

Nej, nu hinner jag inte skriva mer om detta, dags att göra sig ordning för jobbet:D Önskar alla en riktigt trevlig söndags kväll<3<3

Bamsekramen:D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards