Alla inlägg den 11 april 2009

Av Åsa Norberg - 11 april 2009 18:59

Idag har jag suttit och tänkt en hel del... på vad, kanske jag kommer att blogga om en annan dag, vi får se. Jag har under mina tankar även lyssnat på en massa musik, vilket jag ofta gör när jag funderar på både det ena och det andra...

Det är påsk och en annan jobbar hela helgen, suck... Önskar att jag kunde vara ledig men så är det, man kan ju inte alltid få som man vill, skratt... Peter är här denna helgen, det var ju ett tag sedan. Kevin blev överlycklig när han kom i torsdags, skratt, han hade nog saknat honom en hel del, hm.

Det har annars inte hänt speciellt mycket just nu, men sedan igengälld så har det varit påslov, vilket jag tror att Kevin har tyckt varit skönt... Vi får se hur det kommer att gå när skolan börjar igen på tisdag...

Nej, nu ska jag smörja mig och sedan ska en annan köra till jobbet igen:)

Ha det gott tills nästa gång... Kramiz till er alla.

Ovido - Quiz & Flashcards