Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Åsa Norberg - 27 juni 2009 13:05

Jag tror många håller med mig när jag säger att när man har fått barn så springer åren iväg,hm. Igår så fyllde Kevin 13år, suck, han går upp i högstadiet till hösten... känns som om det var igår han var en liten bebis, buhu. Tiden som var sååå mysig och man kunde krama och gosa med dom, den är bara som bort blåst med vinden...hm.

Vi var hemma hos mamma i går morse och åt frukost, eftersom mamma jobbar natten just nu... Sedan klockan 14 så lämnade jag av Kevin, Peter och Robbin på laserdome... Dom fick en heldag där, dom pausade mellan spelen och var på burger king och åt och sedan fortsatte dom att spela. När klockan var nästan 17.30 så sms:ade Kevin att dom inte orkade mer, skratt... Dom var nämligen lite kaxiga när dom åkte dit, dom menade på att dom är nog inte hemma för än någon mellan 18-19, skratt. Jag menade på till dom att ska ni verkligen orka vara där så länge??? Inga problem svarade killarna, skratt, dom orkade inte så länge,hm. Men dom hade haft skit roligt i alla fall...

Efter det så kom dom hem hit och Kevin fick sina presenter... Han öppnade sina paket här hemma och han var ganska nöjd men vad han inte visste om, var det som stod inne på hans rum, skratt. När han går in på rummet för att prova byxorna och det han fick, så fick han en smärre chock... där inne stod hans cykel... snacka om att han skrek och blev lycklig, skratt. Han tyckte att hans dag var fulkommligt kanon:)

Det kändes bra förutom att vi föräldrar nog har svårt att inse att vi tyvärr också blit äldre, suck. Men sedan igengälld så är man ju inte äldre än vad man själv gör sig, eller hur?? skratt.

Vad som annars har hänt, en annan har bra jobbat och jobbat, men nu har jag bara 5 nätter kvar att jobbar, sedan är det semester tid, jippiiii. Det innebär att jag går på natten nästa onsdag och går av måndagen efter, sedan är jag LEDIG!!! Och då har vi en massa planer, ska bli skönt att få komma iväg en hel del...

Nej, nu ska jag ta hand om ungarna, dom ska ut och cykla och leka lite. Men skriver mer snart igen.

Bamsekramar till er alla

Ovido - Quiz & Flashcards