Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Har funderat en hel del

Av Åsa Norberg - 16 april 2009 08:35

Dom senaste veckorna så har jag funderat en hel del... Jag har valt att inte blogga om det än och så kommer det att förbli ett tag till:) Det är inget allvarligt men något som jag har valt att inte dela med mig till någon än så länge, skratt...

Jag och Niclas har så smått börjat med att planera våran lilla vår semester, vilket vi alla ser fram mot, speciellt jag... Det ska bli roligt att komma dit och få känna alla dofter och allt pirrande i kroppen som jag brukar få när jag kommer dit. Än så länge har jag även här valt att inte än dela med mig av vårt resemål, skratt... Men jag lovar att jag ska skriva om det när vi har varit där... Då kommer jag ha en hel del att skriva om, hihihi.

Vad kommer annars att hända, jo, idag är det tvätte dag, suck, visst är det lika roligt varje gång... Man tycker att det borde bli mindre tvätt ju äldre ungarna blir... Men så är ju inte fallet, speciellt när man har en snart 13årig son som byter kläder både en och två gånger om dagen, suck. Han är nästan värre än vad töser är, skratt... Men jag hoppas att det är övergående, hm.

Idag ska jag även sätta mig och planera in kallastet som Julia ska ha för sina kompisar. Men vi har bestämt att hon inte ska ha det hemma denna gången... det blir antingen på Andys lekland eller Skattkammar ön, det är kanon att man kan ha det där, så slipper man allt här hemma*L* Med disk och undan plockning mm... Och hon vill mer än gärna ha det där i stället för hemma, jiippiiii...

Jag ska även skriva klart brevet till Skolvärket, det är nästan klart nu ska jag bara göra en liten slut pledering och sedan är det bara att posta det och hoppas på att dom kommer att ta detta på allvar. Jag har pratat med dom i 3 omgångar innan jag skrev detta "lilla" brev, hm. Det är bara 6sidor långt och då är det skrivet på datan, suck... Men dom på skolvärket vet att det är problem på min sons skola, så nu får vi se vad som händer.

Ska vara på möte på måndag den 20/4 på en annan skola som vi ska försöka få in Kevin på nu till Hösten när han går upp i högstadiet, kan inte fatta att han går upp i 7:an till hösten... Nu var vi där igen, det känns som om det var igår han var en liten bebis, snyft:( Men men, det är inget man kan göra något åt, det är bara att åldras och se glad ut*S*... hm.

Nej, nu ska jag börja sortera min tvätt så det är gjort tills det att jag ska börja tvätta... Får se om jag kanske bloggar mer i kväll, vem vet, hm.

Ha det gott tills nästa gång...

Kramiz till er alla...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Norberg - 13 februari 2011 19:04

Jag har inte varit inne på min blogg på evigheter... hm, man kan ju undra varför, har helt enkelt glömt bort den, skrattar gott. Vi är snart inne i mitten av februari och det har gått 1½månade på 2011, suck, tiden bara springer i från oss. Mycket har...

Av Åsa Norberg - 4 april 2010 19:44

Då har snart helgen passerat... Haft lite kvalitets tid med Niclas, då han varit hemma 2 dagar extra faktiskt varit ganska trevligt, annars har vi ju bara helger lediga tillsammans:) Det har varit en ganska lugn helg, Jessica och Kim tillsammans...

Av Åsa Norberg - 2 april 2010 12:37

Fick sovmorgon idag, då Niclas gick upp och fixade och donade med både det ena och det andra:) Han kan när han lägger den sidan till, skratt. Det har för övrigt varit lugnt, förutom Julias små hormon spratt, hm. Bara att tänka positivt, det går ju fa...

Av Åsa Norberg - 1 april 2010 08:55

Halva påsken har gått och jag får säga att det har varit ett helt underbart och lugnt påsklov:) Peter och Tias har varit här sedan i tisdags och det har varit lugnt och harmoniskt... En liten händelse mellan Julia och Tias i går men det löste vi till...

Av Åsa Norberg - 30 mars 2010 13:02

Jaha... klockan är snart 13.05, vilket innebär att halvar dagen snart har gått, hm. Tiden bara springer iväg, känns inte som om jag ska hinna med allt som jag hade planerat idag men vad då, det finns en dag i morgon också:) då får vi ta rästen då.Tvä...

Ovido - Quiz & Flashcards