Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

Music

Av Åsa Norberg - 3 maj 2009 23:12

 Jag har suttit här en stund nu i kväll och funderat en hel del när det gäller livet, vad meningen med livet kan var när allt ska ryckas undan från en när man har så mycket kvar att ge?? Jag fick en kommentar i min blogg som jag tyckte stämde sååå kanon så jag vill lägga in den..


(Jag vet inte vem det var men någon sa till mig en gång att Gud väljer de
han vill ta hem tidigare, De som är för goda för den här eländiga världen.)

Men varför ska det vara på det sättet?? Varför ska alla dom goda människor bara ryckas undan från oss, det finns andra som den vägen kan vandra, det kanske låter hemsk att säga så. Men denna kille har aldrig gjort något ont för att förtjäna detta... Han har alltid skött sitt eget och har alltid haft hjärtat på rätt plats. Det har även hans sambo, det finns inte en gnutta ont i den tjeje och hennes dotter.

Nu har vi några dagar framför oss som ska vänta på både det ena efter det andra, en massa prover och saker som ska göras. Vi alla håller våra tummar så gått det bara går och önskar er allt gott.

Jag hoppas att ni vet att vi finns här för er, dygnet runt... Ni finns alltid i våra tankar. Älskar er mina vänner.

 
 
Ingen bild

lillasyster

9 maj 2009 07:42

det enda man kan göra nu är att be!! hoppas på miracel för de kan ändå ske!! skänker styrka till din familj, älskade hjärtat du klarar detta!! Bara du inte ger upp!! Du har så mycket kvar att ge till dom där hemma... En värld utan dig är inte detsamma...Stanna kvar snälla!Vi är många som håller av dig....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Norberg - 13 februari 2011 19:04

Jag har inte varit inne på min blogg på evigheter... hm, man kan ju undra varför, har helt enkelt glömt bort den, skrattar gott. Vi är snart inne i mitten av februari och det har gått 1½månade på 2011, suck, tiden bara springer i från oss. Mycket har...

Av Åsa Norberg - 4 april 2010 19:44

Då har snart helgen passerat... Haft lite kvalitets tid med Niclas, då han varit hemma 2 dagar extra faktiskt varit ganska trevligt, annars har vi ju bara helger lediga tillsammans:) Det har varit en ganska lugn helg, Jessica och Kim tillsammans...

Av Åsa Norberg - 2 april 2010 12:37

Fick sovmorgon idag, då Niclas gick upp och fixade och donade med både det ena och det andra:) Han kan när han lägger den sidan till, skratt. Det har för övrigt varit lugnt, förutom Julias små hormon spratt, hm. Bara att tänka positivt, det går ju fa...

Av Åsa Norberg - 1 april 2010 08:55

Halva påsken har gått och jag får säga att det har varit ett helt underbart och lugnt påsklov:) Peter och Tias har varit här sedan i tisdags och det har varit lugnt och harmoniskt... En liten händelse mellan Julia och Tias i går men det löste vi till...

Av Åsa Norberg - 30 mars 2010 13:02

Jaha... klockan är snart 13.05, vilket innebär att halvar dagen snart har gått, hm. Tiden bara springer iväg, känns inte som om jag ska hinna med allt som jag hade planerat idag men vad då, det finns en dag i morgon också:) då får vi ta rästen då.Tvä...

Ovido - Quiz & Flashcards