Direktlänk till inlägg 12 maj 2009

SORGENS DAG!!! Varför just du??

Av Åsa Norberg - 12 maj 2009 22:11

Idag är det sorgens dag...

Vår vänn, Miche som hade cancer, lämnade oss idag med stor sorg och saknad.

Det känns som om man går i en vakum bubbla som ska spricka när som helst, kan inte fatta att han är borta, att vi aldrig kommer att träffa honom igen...

Det har tagit hårt på oss alla, det har varit många tårar men samtidigt har vi försök minnas dom fina stunder som haft med honom... Speciellt den som vi hade med honom igår...

Vi var och besökte honom för första gången igår och Kevin var med... Det var härligt och se hur Miche sken upp när han såg Kevin, det var en av hans önskningar i går morse när jag pratade med honom, att han ville träffa Kevin och det fick han.

Det har tagit mycket hårt på Kevin och det har varit många tårar men jag är samtidigt glad över att Kevin fick ta ett sista farväl av honom.

Sedan pratade Niclas med honom igår kväll och Miche blev sååå glad över att Niclas ringde honom...

Men jag kan ändå inte fatta vad meningen med livet är, när man ska som 35år förlora livet!!! Jag vill bara ha honom tillbaka, kan fortfarande känna honom i mina armar efter kramen som jag gav honom när vi skulle köra där ifrån i går...

Älskade Miche, vi saknar dig så... det gör så ont, kan inte fatta att du inte finns med oss längre. Är det möjligtsvis så att det bara är en enda stor mardrömm... Vill inte att detta ska vara sant!!!

Vi kommer alltid att minnas dig, du finns i våra hjärtan och tankar nu och för alltid, vår älskade vänn...

Vi kommer att vårda alla minnen ömt och tätt intill hjärtat, för det är där du hör hemma nu, intill allas hjärtan. Vi älskar dig vännen...

Många varma kramar till er alla

Tillägnad en saknad och älskad vänn...

 
 
Ingen bild

lillasyster

13 maj 2009 21:23

vill bara vakna upp ur denna dröm, han ska ju leva, va lycklig och ha det bra!! Han som var så genomgod,stark och varm... inga ord i världen kan beskriva den saknad man har!! Kan inte förstå att det faktiskt är sant! Man kan känna närheten som om det var en bekräftelse på att det är sant! Du har en sådan stor betydelse i mitt liv, om du bara visste hur mycket.... Fick aldrig chansen att tala om det för dig... Du påverkade människor omkring dig... Satte dig närmast hjärtat och enda in i själen... Tittade igenom gamla kort och saker som varit dina som fortfarande finns kvar.. Tänker på de bra minnerna men även de dåliga... Tack för allt snutte... Trodde aldrig att din tid skulle va nu.... Saknaden är ofantlig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Norberg - 13 februari 2011 19:04

Jag har inte varit inne på min blogg på evigheter... hm, man kan ju undra varför, har helt enkelt glömt bort den, skrattar gott. Vi är snart inne i mitten av februari och det har gått 1½månade på 2011, suck, tiden bara springer i från oss. Mycket har...

Av Åsa Norberg - 4 april 2010 19:44

Då har snart helgen passerat... Haft lite kvalitets tid med Niclas, då han varit hemma 2 dagar extra faktiskt varit ganska trevligt, annars har vi ju bara helger lediga tillsammans:) Det har varit en ganska lugn helg, Jessica och Kim tillsammans...

Av Åsa Norberg - 2 april 2010 12:37

Fick sovmorgon idag, då Niclas gick upp och fixade och donade med både det ena och det andra:) Han kan när han lägger den sidan till, skratt. Det har för övrigt varit lugnt, förutom Julias små hormon spratt, hm. Bara att tänka positivt, det går ju fa...

Av Åsa Norberg - 1 april 2010 08:55

Halva påsken har gått och jag får säga att det har varit ett helt underbart och lugnt påsklov:) Peter och Tias har varit här sedan i tisdags och det har varit lugnt och harmoniskt... En liten händelse mellan Julia och Tias i går men det löste vi till...

Av Åsa Norberg - 30 mars 2010 13:02

Jaha... klockan är snart 13.05, vilket innebär att halvar dagen snart har gått, hm. Tiden bara springer iväg, känns inte som om jag ska hinna med allt som jag hade planerat idag men vad då, det finns en dag i morgon också:) då får vi ta rästen då.Tvä...

Ovido - Quiz & Flashcards