Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Åsa Norberg - 13 mars 2009 17:27

Var hos min hudläakare idag, hon tyckte att jag såg ganska bra ut med tanke på hur jag har sett ut, hm. Det kan jag väl inte hålla med om egentligen men men, nu tar vi nya tag och försöker få denna skiten att vända. För får jag inte det till att bli bättre så vet jag en som inte kommer visa sig i kortarmat eller kortbyxor i sommar. Men jag har gett mig attan på att det ska vända till det bättre nu.

Så det innebär att jag ska oljebada varje dag, smörjag med med daivobet * 2 och sola på hudkliniken i Lund 3gånger i veckan unde 10veckor, hm. Det ska nog bli bra när jag väl har kommit in i dom nya rytinerna... hm.

Nej, nu ska jag laga middag för att sedan köra till jobbet kl 20.15 Har 3nätter kvar att jobba:)

Ha det gott tills nästa gång...

Kramiz

Kommer ni ihåg när denna med Don Jonsson släptes hihihi tom jag kommer ihåg det...

Ovido - Quiz & Flashcards