Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Åsa Norberg - 17 mars 2009 20:05

Nu är jag tillbaka till att vara konstant trött... Hade en sådan svacka för någon månad sedan också. Det innebär att jag är trött dygnet runt, jag är trött när jag går och lägger mig men jag är lika trött när jag vaknar... sedan spelar det ingen roll om jag har sovit 6timmar eller 15timmar, är ändå lika trött, suck. Jag kan sova dygnet runt, har varit  på vårdcentralen och tagit en massa blodprover med dom visade inget alls, suck.

Jag pratade med min läkare om att jag kanske skulle börja med någon vitamin och det gjorde jag, jag började med Berocca... Efter några veckor på dom så kände jag mig facktiskt mycket piggare, skönt tyckte jag. Men sedan helt plötsligt började min psoriasis blomma ännu mer, om det var pga dom eller inte det vet jag inte, men jag vågade inte chansa så jag slutade... Och det tog inte mer än någon vecka sedan var jag lika trött igen, suck. Så nu sitter jag här, trött, trött och åter trött:).

Pratade med min hudläkare när jag var där ang Beroccan och frågade henne om det är så att den kan påverka min psoriasis vegativt, hon hade aldrg varit med om det eller hört något om det så hon tyckte att jag skulle börja på dom igen och se vad som händer. Skulle det var som så att jag märker av att det påverkar min psoriasis negativt igen så ville hon att jag skulle berätta det för henne.

Så det blir att sätta gång och dricka vitaminerna igen, jag håller tummarna på att min psoriasis inte reagerar för jag kände mig ju mycket piggare när jag åt dom och jag orkade mycket mer:)... Så vad attan, vi provar och ser:)

Har sedan i fredags påbörjat min solning på hudkliniken igen, känns ganska skänt, ser redan efter två behandlingar att det faktiskt biter på det denna gången. Ska sola 3gånger i veckan i 8-10veckor och jag ska hålla det sten hårt, vill att det ska vända denna gången...

Nej nu ska jag dricka lite kaffe sedan ska jag köra bort till jobbet en sväng med lilla Engla... Vi ska bara hälsa på lite.

Ha det gott tills nästa gång...

Kramiz

Här kommer lite mer musik, bara älskar musik:)

Ovido - Quiz & Flashcards