Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Idag blir det klädkammaren

Av Åsa Norberg - 27 mars 2009 11:16

Jaha... då är det fredag idag och det är ju alltid skönt, speciellt när man är ledig:)

Ska iväg och handla lite och sedan ska jag ge mig på att ränsa ut våran klädkammare, suck. Även där finns en hel del som ska sorteras ut och slängas och lite kläder som man kan skänka till dom behövande... Bättre det så att dom kommer till lite nytta:). Annars ska vi ha en lugn och stillsam hemma kväll.

I morgon ska jag, Lina och Elinor hem till Linda och ha en liten tjej kväll... äta och dricka lite gott:) för en gång skull så ska vi ha en lite tid tillsammans, det var ju faktiskt ett litet tag sedan. Vad händer annars i helgen, hm, inte speciellt mycket. Ska ha en lugn och mysig helg, ska liksom börja jobba på måndag igen... men det är snart dax med lite semester, visserligen är det 4månader kvar men det kännas som om det är snart:)

Nej, nu får man väl se till och vara lite kreativ, hihihi. Ni får ha det så gott tills nästa gång...:)


Kramiz till er alla

Här kommer lite mer musiK:) Någon som känner sig gammal eller har roliga minnen, hihihi. Jag har bägge delarna, skratt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Norberg - 13 februari 2011 19:04

Jag har inte varit inne på min blogg på evigheter... hm, man kan ju undra varför, har helt enkelt glömt bort den, skrattar gott. Vi är snart inne i mitten av februari och det har gått 1½månade på 2011, suck, tiden bara springer i från oss. Mycket har...

Av Åsa Norberg - 4 april 2010 19:44

Då har snart helgen passerat... Haft lite kvalitets tid med Niclas, då han varit hemma 2 dagar extra faktiskt varit ganska trevligt, annars har vi ju bara helger lediga tillsammans:) Det har varit en ganska lugn helg, Jessica och Kim tillsammans...

Av Åsa Norberg - 2 april 2010 12:37

Fick sovmorgon idag, då Niclas gick upp och fixade och donade med både det ena och det andra:) Han kan när han lägger den sidan till, skratt. Det har för övrigt varit lugnt, förutom Julias små hormon spratt, hm. Bara att tänka positivt, det går ju fa...

Av Åsa Norberg - 1 april 2010 08:55

Halva påsken har gått och jag får säga att det har varit ett helt underbart och lugnt påsklov:) Peter och Tias har varit här sedan i tisdags och det har varit lugnt och harmoniskt... En liten händelse mellan Julia och Tias i går men det löste vi till...

Av Åsa Norberg - 30 mars 2010 13:02

Jaha... klockan är snart 13.05, vilket innebär att halvar dagen snart har gått, hm. Tiden bara springer iväg, känns inte som om jag ska hinna med allt som jag hade planerat idag men vad då, det finns en dag i morgon också:) då får vi ta rästen då.Tvä...

Ovido - Quiz & Flashcards