Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Åsa Norberg - 4 juli 2009 01:12

Jag sitter på jobbet, det är ganska lugnt just nu... har någon timme kvar innan allt drar igång, när det gäller byten osv.

Efter denna natten har jag två nätter kvar innan semestern träder i kraft:) Snacka om att man går på nedräkning just nu.

Jag har haft några daga där jag har gått och funderat en hel del... Har pratat lite med siss om det... Har funderat på att sätta mig och läsa lite kurser på distans, hm. Är ganska sugen på det, så går allt som jag vill, så är det jag som kommer att läsa Social Psykiatri och Barn och ungdomssjukvård:) någon gång under nästa år:) Det har varit ett tag som jag har funderat fram och tillbaka på detta, Då det tar mycket av min tid som ska gå till familjen...

Men som Niclas sa när vi pratade om det, är det något du känner att du vill göra och kommer att orka det, så är det klart att du ska göra det... Han stöttar mig till 110%, vilket är viktigt.

Läser jag in dessa två kurser så ger det mig större vyera att jobba med och vem vet, tillslut så kanske jag jobbar där jag vill, som mina nära och kära inte vill att jag ska jobba, skratt.

Men det viktigaste för mig just nu är att jag känner att jag vill vidare utvecklas och att detta känns bara sååå rätt. Det kommer att bli kanon, det vet jag:) Och med allt det stöd som jag har runt omkring mig så vet jag att jag offra den tiden för att läsa det jag känner att jag vill.

Nej... nu får jag väl gå och vara till lite nytta, skratt. Järnan har redan gått på semester, skratt, det gjorde den för flera dagar sedan, hm.

Ni får ha det så gott och hoppas att dom som har semester får det riktigt bra, för det ska jag ha, jiiippiii.

Kramiz till er alla...

Ovido - Quiz & Flashcards