Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Åsa Norberg - 12 juli 2009 23:41

Idag är det två månader sedan du lämnade oss... Saknade är enorm och det är sååå mycket som påminner om dig. Tycker man ser dig över allt och det känns fortfarande som du ska komma runt vilket hörn som helst och säga titt ut jag är tillbaka.

Kan fortfarande inte fatta att du är borta från oss för alltid, att vi aldrig kommer att få höra dina skämt och historier igen. Det gör ont i oss alla och saknaden går inte att beskriva.

Fadde gav Kevin din mc-hjälm... och det syntes tydligt hur han tänkte tillbaka på dig, han vårdar hjälmen med hela sitt hjärta och det är ingen som får röra den... Det är ett för han, evigt minne.

Du är och kommer alltid vara älskad och saknad, du kommer för alltid att finnas i våra hjärtan och tankar, älskade Miche.

Saknar dig så, vännen...

Av Åsa Norberg - 12 juli 2009 12:32

Jag måste bara skriva ett litet inlägg idag, ang mina blommor... Som faktiskt mår utmärkt, skratt. Det är skott på mina blommor och det kommer nya blad på vissa av dom...

Var inne på blommsteraffären och kollade hur jag skulle vattna vissa av blommorna i storarummet... då någon har sagt att jag ska vattna dom uppifrån och inte på jorden. Men nu fick jag besked på att det ska alltid ligga vatten i bladen men jag ska även vattna i jorden. Men den kan torka ut mellan gångerna, skratt. Så nu vet jag hur jag ska sköta dom.... hahaha. Det man inte vet, det tar man reda på... hihihi.

Som jag sagt innan, jag ska klara dessa blommor och jag ska få dom att bli stora, ha.

Kramiz till nästa gång

Ovido - Quiz & Flashcards