Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Åsa Norberg - 10 juli 2009 12:17

I fredags så var jag, Niclas, Kevin, Peter och Robbin i Tykarspsgrottan... Jag har aldrig varit där tidigare och inte Kevin heller... Men Peter hade varit där 2gånger innan och Niclas en gång när han var jätte liten, men det har han inget minne av...hm.

Det var ganska intressant och gå där inne och titta:)... jag förstår vad dom menar när kvinnorna fick krypa ut med blocken där ifrån, hm. Nu är det visserligen så pass så att vi kan gå rakt nästan hela tiden, men vissa ställen var ganska trånga...hm.

Där fanns ett ställe i grottan... jag skrattade så gott åt dom mindre barnen... Man kröp igenom där, ganska litet kan jag säga, och när man kom igenom så fick man önska sig vad man ville ha i julklapp, skratt. Hade man då varit snäll så gick önskningarna i uppfyllelse men hade man inte varit snäll, så fick man bli kvar där inne, asg... Och tro mig, alla ungarna hade varit snälla, hm. För dom kröp igenom och alla önskade sig något, asg...

Vi hade det trevligt och fick åter igen kvalitets tid med dom stora barnen... nästa helg bär det iväg till Katthullt och Astrid Lindgrens värld med Tias och Julia... Hoppas dagarna går fort, för dom gör inget annat än att tjata... skratt. Tias går på hel spänn och hoppas att få träffa Pippi långstrump, hm. Tänkt vilken värld dom lever i, vilken fantasi dom har... hm.

Nej, nu ska jag klippa Tias och Peter sedan ska jag oljebada... Men på återseende.

Kramis till er alla...

Lite bilder från Tykarpsgrottan:

Ovido - Quiz & Flashcards