Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Åsa Norberg - 14 juli 2009 09:07

Igår kom jag äntligen till skott med att sätta upp mina nya gardiner:) det har bara tagit 1½ månad innan jag fick tummarna ut opererade, hm. Men det blir väl så ibland, när man har 1000 bollar i luften samtidgt, skratt...


Men men, nu är det gjort, skratt... Men när jag stod där och svor ramsor och då menar jag att dom ramsorna var attan barnförbjudna och väldigt långa, skratt...


Så kom jag att tänka på min stora siss och Lasse, asg. Mitt i alltihopa så börjar jag skratta för mig själv. Detta då jag kom och tänka på hur jag skulle planera min "skog" som dom kallar det... hm. Det löste jag efter det att jag fått upp mina förbannade gardiner...

Det gav resultat i att jag möblerade om lite grann, ja siss och Lasse, igen, asg... Men vad attan, jag löste "era" små funderingar, asg...
och jag har plats till mina blommor när dom växer upp, hahah!!! Så nu är era "bekymmer" lösta och det kan få plats en hel del blommor... hihihi.


Sedan en dag ska jag och mamma klippa av mina sidogardiner, asg... dom är lite långa... vill inte ha dom så långa, framför allt inte när man har djur, hm. Men det är sånt som man hinner med så småning om, hm...

Nej, nu ska jag fortsätta här hemma... håller på att tvätta, det har jag gjort sedan 07.00 det är en hel del som ska planeras nu inför helgen när vi ska iväg med Julia och Tias...

Men på återseende:)

Kramiz till er alla...

Här är lite bilder på mitt storarum och platsen där en del av min skog ska stå, asg... Love you siss!!!

Ovido - Quiz & Flashcards