Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Åsa Norberg - 29 juli 2009 13:49

Jag måste ju skriva och berätta hur alla mina vackra blommor mår, skratt...

Dom mår bara bra, dom växer och frodas för fulla muggar, det kommer skott lite här och där, hm. Har en liten svag känsla för att jag snart kommer att behöva att plantera om vissa av mina blommor, hm. Fortsätter det att växa skott på dom i den takt som det gör nu, så kommer jag inte att ha något val än att plantera om dom, hm....

Men det är bara kul egentligen... jag har bevisat än så länge att jag faktiskt kan om jag bara vill och det vill jag ju:). Så mina blommor växer och frodag för fullt...

Har fått lite tillökning bland mina växter... fick två av min moster Karin och köpte två klätter växter i går när jag var i stan med mamma i... Var tvungen att ha något på mitt blomsterbord, det var ju tomt:) Men det är det inte nu längre, skratt... Nu börjar det faktiskt att bli riktigt grönt och trevligt i mitt stora rum, hm. Riktigt mysigt:)

I går kväll fick jag tummarna loss till att vända vår soffa:) Så nu är det nästan klart i stora rummet... så skönt. För jag har ju bara 1vecka kvar på min semester, suck, fan vad tiden går fort, buhuuu....

Vad har annars hänt... ja, jag rökte förhoppnings vis min sista cigg i går kväll 21.30 har inte rökte sedan dess och klockan är nu 14.00 Det klias lite i fingrarna än så länge har jag lyckats syssel sätta mig med annat och kunnat glömma bort ciggen... Jag hoppas verkligen att jag klarar det, gör jag inte det på egen hand så kommer jag att gå till min läkare och be om hjälp... 

Vi tar en dag i sänder och ser hur det går...

Nej, nu ska jag fortsätta att vara kreaktiv:) hm...

Ha det gott tills nästa gång...

Kramiz till er alla.     

Ovido - Quiz & Flashcards