Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Åsa Norberg - 9 juli 2009 20:54

Efter en hel dag på tosselilla är vi nu hemma... borta bra men hemma bäst, skratt. Undrar vem som egentligen är tröttast jag och Niclas eller ungdomarna, hm. Har en känsla av att det är jag och Niclas, hm...

Det viktigaste var att ungdomarna hade roligt och det kan man lugnt säga att dom hade... hm. Dom åkte karuseller så det stod dom upp över öronen, hm. Det var ju inte bara en gång på varje karusell, utan 3-4 gånger på varje... Dom fick tom upp Niclas i två av dom, jag valde dock att avstå från karusellerna... Fixar inte det längre, suck.

Vi var på plats 10.40 och var hemma igen 18.30 så jag vet en sak, jag och Niclas kommer i alla fall att sova gott i natt. När det gäller badandet... dom badade i nästan 2timmar och då var det ändå ett helvete att få upp dom, hm. Dom frös så tänderna hördes långa vägar men ändå skulle dom inte komma upp, skratt. det var nog ganska länge sedan som jag hade en sån härlig kvalitets tid med ungdomarna... Där både dom och vi fick paus från dom små, det behövs ibland...

I morgon bär det iväg till Tykarpsgrottan... Peter har varit där innan och även Niclas som mycket liten men jag och Kevin har aldrig varit där. Ska bli intressant och se vad det finns där...

Nej, nu ska jag ta och göra ordning ungarna för natten sedan ska faktiskt jag också nanna kudden, ska upp tidigt till morgonen och innan vi far iväg så ska vi lämna Julia och Tias hos mamma...

Ha det gott tills nästa gång...

Kramiz till er alla

Bilder från Tosselilla:)

Ovido - Quiz & Flashcards