Direktlänk till inlägg 1 juli 2009

Rubrik saknas

Av Åsa Norberg - 1 juli 2009 11:40

Det har varit ett par ganska lugna dagar... men det beror nog på att det varit så varmt, som det fortfarande är, suck. Inte kan man någonsin vara nöjd, skratt. Som jag sa när jag pratade med min siss i morse, här i Sverige kan man aldrig får ett väder som är mitt i mellan, utan antingen är det varmt så att man inte står ut eller så är det kallt som attan, hm.

När jag hörde åskan mullra i går eftermiddag/kväll, så tänkte jag för mig själv, äntligen kommer det, åska och lite regn, skratt. Och någon minut efter att det börjat åska så kom ungarna inrusande och vrålade: DET REGNAR ute så vi kan inte vara ute nu, vad skönt tänke jag det rensar upp luften lite, hm.

Vad kom det, jo typ 10 droppar och sedan försvann allt, suck, det var det regnet och den åskan, hm. Men jag hoppas att det kommer lite regn under dom närmaste dagarna och gärna lite åska också för det behövs nu... det är ju så kvavt ute och inne så man vet snart inte var man ska ta vägen...

I kväll går jag på natten... har fem nätter framför mig och sedan går jag av på måndag morgon, då börjar min semester, tjooohoooo. Snacka om att jag ska njuta av semestern... På torsdag så bär det i väg till Tosselilla med Kevin och Peter, hoppas att allt kommer att gå enligt planerna,hm. Sedan är vi bara hem om och sover för att sedan packa ihop det lilla vi behöver med oss för att ta en tripp till Tykarpsgrottan med dom stora, Kevin och Peter... Det är början på semestern:)

Kommer att blogga en hel del när det gäller våra semestrar, det är bara att hoppas att allt går som vi planerat, man vet ju aldrig, skratt. Jag tror att det som ungarna längtar till mest, är nog kålmorden och det kan jag väl säga att jag också gör, skratt. Ska bli såååå gött.

Nej, nu ska jag rasta hundarna för att sedan gå och nanna kudden några timmar, innan jag ska iväg och jobba i kväll:(

Ha det gott allesammans så hörs vi snart igen...

Kramiz till er alla...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Norberg - 13 februari 2011 19:04

Jag har inte varit inne på min blogg på evigheter... hm, man kan ju undra varför, har helt enkelt glömt bort den, skrattar gott. Vi är snart inne i mitten av februari och det har gått 1½månade på 2011, suck, tiden bara springer i från oss. Mycket har...

Av Åsa Norberg - 4 april 2010 19:44

Då har snart helgen passerat... Haft lite kvalitets tid med Niclas, då han varit hemma 2 dagar extra faktiskt varit ganska trevligt, annars har vi ju bara helger lediga tillsammans:) Det har varit en ganska lugn helg, Jessica och Kim tillsammans...

Av Åsa Norberg - 2 april 2010 12:37

Fick sovmorgon idag, då Niclas gick upp och fixade och donade med både det ena och det andra:) Han kan när han lägger den sidan till, skratt. Det har för övrigt varit lugnt, förutom Julias små hormon spratt, hm. Bara att tänka positivt, det går ju fa...

Av Åsa Norberg - 1 april 2010 08:55

Halva påsken har gått och jag får säga att det har varit ett helt underbart och lugnt påsklov:) Peter och Tias har varit här sedan i tisdags och det har varit lugnt och harmoniskt... En liten händelse mellan Julia och Tias i går men det löste vi till...

Av Åsa Norberg - 30 mars 2010 13:02

Jaha... klockan är snart 13.05, vilket innebär att halvar dagen snart har gått, hm. Tiden bara springer iväg, känns inte som om jag ska hinna med allt som jag hade planerat idag men vad då, det finns en dag i morgon också:) då får vi ta rästen då.Tvä...

Ovido - Quiz & Flashcards