Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Åsa Norberg - 1 februari 2009 13:03

Här kommer en låt som jag sänder över till min far... Denna låt var en av min fars favorit låtar... Han sjäng med så det ekade mellan väggarna där hemma, för sjunga kunde han, jösses jag minns det som om det var i går, skratt.

Det är dom minnena man håller sig hårt fast vid... Dom värmer samtidigt som det gör ont. Men vad jag är glad att jag har dessa minnen att hålla fast vid... minnen är det vi har och även gör att vi orkar kämpa vidare...

Älskar dig pappa...

Kramar till er alla

Av Åsa Norberg - 1 februari 2009 12:44

Musik kan sätta gång tankar på både det possitiva och negativa hållet... Men på något sett så har musik en läkande effekt, för mig har det i alla fall varit till stor hjälp i mitt sorge arbete...

Har man många tankar som snurrar runt, sätt på lite musik och blunda låt tankarna komma av sig själv... det har hjälpt mig en hel del. Denna låten har jag ingen direkt kopling till men jag tycker bara det är sååå bra, så därför vill jag lägga upp den på min blogg...

I morgon hade jag tänkt att jag skulle fortsätta att skriva om min far... Det är många tankar runt det sista året vi fick med honom och om det som har hänt efter det...

Kram till er alla

Ovido - Quiz & Flashcards