Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Åsa Norberg - 20 februari 2009 19:23

Min son Kevin, som jag är sååå stolt över och det vet han om. Han klarar skolan galant, han har valt spanska som språkval... och kan redan prata lite med Marinez*S* Snacka om att han har ett fotografiskt minne, precis som sin far...

Jag är stolt över dina val och dom framsteg som du har gjort det senaste året, min älskade son.

Mamma och pappa älskar dig

Av Åsa Norberg - 20 februari 2009 08:05

Du påstår att du aldrig sett ner på mig eller vår bror, hm. Vad kallar du det du skriver till mig nu då???

Du påstår att du känner mig allt för väl??? Saken är den Catrin, du känner mig inte alls... Du ser mig som du tycker att jag ska vara för som vanligt vet du bäst!! Ledsen att behöva göra dig besviken... det finns dom som känner mig utan och innan till och som verkligen vet var jag går för. Medan du aldrig har brytt dig om att egentligen lära känna mig som jag verkligen är, sorry:) Du känner mig inte alls. Hade du känt mig så väl som du påstår, så hade du inte gjort vad du gjort mot mig... Hur vore det om du slutar och snacka en massa skit och stå för sånt som du gjort och sagt i stället...???


Du var den enda som var i närheten när min plånbok med mina 10.000kr i försvann... Om du nu är så osylldig som du säger, varför går du inte till polisen och talar om det du misstänker??? Problemet är bara att jag har ALDRIG varit hemma hos dig när du inte är hemma. Och Polisen har tagit fingeravrtyck på plånboken... och gissa vad dom hittade???  Vad f_n tror du att du håller på med!!!

Jag har pratat med polisen och dom ska så småning om utöka efterlysningen till Danmark och är det så att dom hittar dig på jobbet, så plockar dom in dig där ifrån, så varför inte ta den lätta vägen?? Vad är det du är så förbannat rädd för???
Men det är klart, det är inte jag som gör bort mig om polisen plockar in dig på jobbet:)... Det är du som får stå med förklaringarna.

Det är alltid samma sak, vi har alltid dålig självkänsla osv... undrar vem det är som måste häva ur sig en massa skit för att kunna höras och synas egentligen... Ska vi kanske lägga alla korten på bordet, när det gäller annat som du är skylldig till folk, som tex mamma!!! Ge fan i och måla upp dig själv som lilla fröken duktig... Det här är det sista du kommer att höra från mig!!! Vill inte veta av dig och det vill inte resten av familjen heller!!!

Glöm nu inte att du är efterslyst för grovstöld!!! Det är bara en tidsfråga innan polisen hittar dig:)


Lev väl:)

Ovido - Quiz & Flashcards