Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Åsa Norberg - 21 februari 2009 18:01

Längtar tills det blir lite varmare ute, tills det blir vår. Då ska vi ta en liten helg semester hela familjen:) Var vi ska och vad vi har gjort kommer jag att berätta när vi har varit iväg, *S*... Jösses vad vissa kommer att vara nyfikna nu... eller hur siss*L*

Niclas har nu hämtat sig lite från sin influensa... han är inte helt återställd men han är bättre och uppe ur sängen i alla fall:)... Tror att männ behöver lite längre läkeperiod*S*...

Kevin är återställd från sin influensa med 40graders feber och ont i hela kroppen, suck. Men inte kunde han få hålla sig frisk, nu är han genom förkyld och har ont i halsen, suck, jag ger upp... Här kommer allt på en och samma gång men det är bara att bita ihop och se glad ut och dra sig igenom skiten*L*... Tror att jag också är påväg att bli förkyld, känner mig lite rosslig i halsen och näsan rinner lite, får väl se vad det blir av det.

Nej, nu ska jag gå till mitt oljebad... Måste oljebada varje dag pga att jag har psoriasis... Fick det 2005 efter att jag fick vattenkoppar av Julia, hm. Den berättelsen kan vi ta en annan gång... hihihi.

Nej, nu är det badet sedan klockan 20.00 ska man köra till jobbet, har 4:a nätter kvar att jobba...

Ha det gott tills nästa gång

Kramiz Åsa

Min lilla älskling i en av sina sovställningar, när hon har däckat,asg...

Ovido - Quiz & Flashcards