Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Åsa Norberg - 27 februari 2009 07:46

I går kväll fick jag reda på att tanten på mitt jobb äntligen hade fått frid och somnat in. Hon fick morfin * 2 natten ons-tors och efter det blev hon medvetslös och lämnade denna sidan i går eftermiddags... vilken lättnad det måste vara för henne. Att äntligen få frid efter 3veckors kämpande. Jag kommer att sakna denna tant, hon var bara helt aldelles speciel*S* Hon gav en många goa skratt och fina minnen som man kommer att bära med sig.

Jag tycker om alla våra gamla på ett eller ett annat sätt men det är ju så att vissa tar en med storm och får en alldeles speciell plats i ens hjärt och det fick denna tanten redan från första dagen hon kom... Men nu har hon det bra, hon är med sin mor och far som hon har ropat efter dessa sista 3veckor... Nu är hon frisk, utan smärta och utan ångest.

Nej, nu ska jag köra och lämna Julia på skolan, får se om jag kanske skriver något mer senare idag, ska till tandläkaren i eftermiddag, suck, jag har tandläkar skräck, så vi får se hur det går, hm.

Ha det gott tills nästa gång...

Kramiz

Ovido - Quiz & Flashcards