Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Åsa Norberg - 17 februari 2009 23:14

Den som säger att musik inte går ända in i själen vet inte hur man njuter av musik... Musik är det som kan få en att känna, tänka, få en att känna smärta, sorg och glädje...

För mig är musik på något sett helande... jag har många av mina minnen genom musik men det ger mig också frid till att sätta mig ner i lugn och ro och sortera min tanka och känslor. Det finns inte mycket som kan ersätta makten som musik har, inte för mig i alla fall...

Här är en låt med snygge Nick Lachey, han har en sådan härlig röst och hans låtar kan man lyssna på om och om igen:)

Nej, nu är det dags för sängen... En lång dag framför oss i morgon:)

Natti natti
 

Av Åsa Norberg - 17 februari 2009 23:07

Det blev en härlig liten promenad med hundarna idag, man får ju passa på när det är sååå härligt väder som det var idag... Visst det var snö men solen sken sååå härligt ute...

Ha det gott tills nästa gång

Kramizar

Ovido - Quiz & Flashcards