Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Åsa Norberg - 18 februari 2009 23:39

Känner bara för att tala om hur mycket jag älskar min kära make... Vi har 18år ihop detta året och vi har varit gifta i snart 13år.

LOVE YOU NICLAS!!!

Av Åsa Norberg - 18 februari 2009 12:55

Jag har inget emot att folk skriver komentarer i min blogg... men vågar man inte sätta ut sitt namn så ge f_n i att skriva... Det är kanske så att man inta alltid själv har rent mjöl i påsen... fundera på hur du själv är innan du komenterar andra... Jag kan inte hjälpa att han ringde mig och inte dig... Du har inte ens mage till att gå till minneslunden!!! Så se till att håll dig väck från mig, min blogg, min familj och mitt liv. Och se till att gör rätt för dig...

Jag har bett min så kallade "storasyster" att fara åt helvete och det står jag för... Folk skulle bara veta vad du gjort!!! Men det kommer surt tillbaka. Se till att ta hand om ditt eget innan du hackar på andra!!!! Du väljer jobbet före ALLT annat men det kommer surt i kakan så småning om!!!!

HÅLL DIG VÄCK FRÅN MIG OCH MITT LIV OCH MIN FAMILJ, JAG HAR I ALLA FALL MIN FAMILJ KVAR OCH TAR HAND OM DEN!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards