Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Åsa Norberg - 28 februari 2009 13:40

Visst är dessa låtar bara sååå mysigt... Nu får det räcka med musik för idag:)... Nu är det Ikea som gäller.

Av Åsa Norberg - 28 februari 2009 13:28

Här är en låt till som jag tycker om:)...

Av Åsa Norberg - 28 februari 2009 13:24

Eftersom jag älskar musik*L* Så lägger jag ut lite till... Denna låten ligger mig varmt om hjärtat, finns många fina minnen till den, suck...

Av Åsa Norberg - 28 februari 2009 12:35

Det är en vanlig lugn helg... Ska snart köra till Ikea och titta lite rundor, behöver lite nytt men vad det blir av det vet man aldrig...:)

Niclas har åter igen problem med sin nacke, han vaknade i morse och var stel som en pinne i nacken. Han har haft dessa problemen från och till ett tag men att söka hjälp för det, det kan ju vara besvärligt*L*, det är så typiskt männ... Förstår inte varför dom ska vara så envisna... men det är det är klart, det är ju inte bara männ som är envisna som åsnor, eller hur siss*S*, Love you...

Vår son Kevin blir 13år i juni... och igår sov han borta hos tjejer för första gången, det är bara att konstatera att han är ingen bebis längre*L*. Det värsta är att Niclas har så svårt för att klippa navelsträngen, han hade världens korsförhör med honom igår innan han skulle iväg... Förstår att Kevin tycker pappa är pinsam mellan åt*S*... Om nu Niclas har svårt för att klippa navelsträngen med Kevin, hur ska det då bli när Julia blir större, ajajaj... Han kommer att sätta stryphalspand och koppel på henne, hm. Brukar det inte vara vi mammor som är pjoskiga och har svårt för att släppa efter på linan?? Men här hemma är det tvärtom*S* Kan det vara att jag har lite mer psykologiskt tänkande*S*... Eller, vad vet jag*S*

Som jag sa till Niclas... det är bara inse att vår son börjar bli stor och att han måste börja få en egen vilja, han är ducktig och tar annsvar för det han gör och han tänker innan han gör något... Vi är stolta över vår son och den utveckling han har gjort. Det känns bara så otroligt att hans utveckling går så snabbt framåt.

Ikväll ska vi baka vanilj och kanelsnäckor med ungarna... det ska bli intressant och se hur det kommer att gå*S*... Nej, nu ska jag göra mig iordning så att vi kommer iväg till Ikea.

Ha det gott tills nästa gång...

Kramiz så länge

Mer musik... jag bara älskar musik:)

Ovido - Quiz & Flashcards