Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Åsa Norberg - 13 februari 2009 21:27

Idag var mamma inne och tog bort gipset på sin brutna handled:) Hon är fortfarande lite svullen och har ont men som jag sa till henne, det är precis som det ska*L*. Nu ska hon gå och ha sjukgymnastik och har även fått rörelser som hon ska göra hemma... Hon är sjukskriven till den 26/2 sedan får vi se om det blir längre. Men känner jag min mamma rätt, så är hon tillbaka på jobbet sedan, skratt.

Hon är envis som en liten åsna... inte konstigt att jag och mina barn är som vi är, skratt. Äpplet faller inte långt från trädet, hm.

Det känns i alla fall skönt att det går på rätt håll för henne, hon är inte den som älskar att gå hemma. Under alla år som hon har jobbat så har hon varit sjukskriven 1gång och det var i början av 80-talet, skratt. Det ska mycket till innan hon stannar hemma, ibland tycker jag att hon är för envis, för det är ingen som tackar henne för att hon går till jobbet och är förkyld eller annat... hm.

Nej, det får vara allt för idag... nu ska en annan  sätta igång och jobba, suck. Är trött idag men det man får dra sig genom denna natten också, längtar till att det snart är semester... jiiippiiii. Nej, nu larmar dom gamla så jag måste springa...

Ha det gott tills nästa gång.

Bamsekramar

Ovido - Quiz & Flashcards