Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

Du påstår

Av Åsa Norberg - 20 februari 2009 08:05

Du påstår att du aldrig sett ner på mig eller vår bror, hm. Vad kallar du det du skriver till mig nu då???

Du påstår att du känner mig allt för väl??? Saken är den Catrin, du känner mig inte alls... Du ser mig som du tycker att jag ska vara för som vanligt vet du bäst!! Ledsen att behöva göra dig besviken... det finns dom som känner mig utan och innan till och som verkligen vet var jag går för. Medan du aldrig har brytt dig om att egentligen lära känna mig som jag verkligen är, sorry:) Du känner mig inte alls. Hade du känt mig så väl som du påstår, så hade du inte gjort vad du gjort mot mig... Hur vore det om du slutar och snacka en massa skit och stå för sånt som du gjort och sagt i stället...???


Du var den enda som var i närheten när min plånbok med mina 10.000kr i försvann... Om du nu är så osylldig som du säger, varför går du inte till polisen och talar om det du misstänker??? Problemet är bara att jag har ALDRIG varit hemma hos dig när du inte är hemma. Och Polisen har tagit fingeravrtyck på plånboken... och gissa vad dom hittade???  Vad f_n tror du att du håller på med!!!

Jag har pratat med polisen och dom ska så småning om utöka efterlysningen till Danmark och är det så att dom hittar dig på jobbet, så plockar dom in dig där ifrån, så varför inte ta den lätta vägen?? Vad är det du är så förbannat rädd för???
Men det är klart, det är inte jag som gör bort mig om polisen plockar in dig på jobbet:)... Det är du som får stå med förklaringarna.

Det är alltid samma sak, vi har alltid dålig självkänsla osv... undrar vem det är som måste häva ur sig en massa skit för att kunna höras och synas egentligen... Ska vi kanske lägga alla korten på bordet, när det gäller annat som du är skylldig till folk, som tex mamma!!! Ge fan i och måla upp dig själv som lilla fröken duktig... Det här är det sista du kommer att höra från mig!!! Vill inte veta av dig och det vill inte resten av familjen heller!!!

Glöm nu inte att du är efterslyst för grovstöld!!! Det är bara en tidsfråga innan polisen hittar dig:)


Lev väl:)

 
 
Ingen bild

lilla syster

20 februari 2009 22:14

hmmm under de ca 15 åren som jag har varit en del av familjen har jag inte sett till Catrin speciellt mycket, mer än att man hört en del... men det är inte heller ofta... Som syster ska man va rädd om sina syskon och rå om dom det är min åsikt!!Älskar dig Åsa, älskade storasyster!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Norberg - 13 februari 2011 19:04

Jag har inte varit inne på min blogg på evigheter... hm, man kan ju undra varför, har helt enkelt glömt bort den, skrattar gott. Vi är snart inne i mitten av februari och det har gått 1½månade på 2011, suck, tiden bara springer i från oss. Mycket har...

Av Åsa Norberg - 4 april 2010 19:44

Då har snart helgen passerat... Haft lite kvalitets tid med Niclas, då han varit hemma 2 dagar extra faktiskt varit ganska trevligt, annars har vi ju bara helger lediga tillsammans:) Det har varit en ganska lugn helg, Jessica och Kim tillsammans...

Av Åsa Norberg - 2 april 2010 12:37

Fick sovmorgon idag, då Niclas gick upp och fixade och donade med både det ena och det andra:) Han kan när han lägger den sidan till, skratt. Det har för övrigt varit lugnt, förutom Julias små hormon spratt, hm. Bara att tänka positivt, det går ju fa...

Av Åsa Norberg - 1 april 2010 08:55

Halva påsken har gått och jag får säga att det har varit ett helt underbart och lugnt påsklov:) Peter och Tias har varit här sedan i tisdags och det har varit lugnt och harmoniskt... En liten händelse mellan Julia och Tias i går men det löste vi till...

Av Åsa Norberg - 30 mars 2010 13:02

Jaha... klockan är snart 13.05, vilket innebär att halvar dagen snart har gått, hm. Tiden bara springer iväg, känns inte som om jag ska hinna med allt som jag hade planerat idag men vad då, det finns en dag i morgon också:) då får vi ta rästen då.Tvä...

Ovido - Quiz & Flashcards